Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
Job & CoPartena Ziekenfonds en PartnersInduverPort of GhentEurotuinInvertoVeGHOStad GentAssumax4InstanceSEBECO INNOVATIEFVokaAZ Sint-BlasiusInterpassUnizoAtlantisSD WorxAscentoISSDosschemillsICFBelrom Furniture- Frentlife Hemkes ConsultancyUgentVOV Lerend netwerkDezign CrewBoerenbond,ThuishulpStadsbestuur LommelX-straStaterRyhoveVacatureINGCommunicatielabAuxifinaAttentBelgacomFlanders SynergyCreaxTeituKrefimaSocrefosMy Kingdom For a HorseAdebaCentrum voor OndernemenVacatureUniversal CommunicationDBM BelgiumInventisBNP ParibasErgoteamGeers OffsetInnovatiecentrumSoficoAVSESFT-GroepAssumaxBW BouchoutSERR Gent Rondom GentFlanders DCVan RoeyRace Productions - Ridley BikesBelfiusLuminusDe Zwarte DoosVokshaardAB MauriDe JaegerAGXSVKOpen bedrijvendagBerenschotVlerick SchoolMatexi GroupDe Buck TravelRelax Wellness CentrumOdthSERV Stichting Innovatie & ArbeidCocom groupPeers2Peers Tidi SolutionsREFIBObaogroupRyhoveQ-ListPolarisation groupBIVVAttentiaKluwerIBBT

Customer Journey Map

Naar een betere dienstverlening

Customer Journey Map is een methodiek ontwikkeld door het innovatiecentrum. Dit dient voor het spotten van kansen voor een betere dienstverlening door het visualiseren van het traject dat de klant doorloopt bij het project.

Bij deze tool wordt de klant centraal gezet en doorloopt u het klantproces door de ogen van de klant. De focus ligt bij de contactmomenten die de organisatie heeft met de klant. Door te luisteren naar de noden en behoeften van de klant, ontstaan opportuniteiten om een excellente customer experience uit te bouwen. Zo bouwt u als bedrijf ook een merkidentiteit uit en verwerft u inzicht hoe u de dienstverleningsprocessen nog beter richt vanuit de behoeften van de klant.

Inzicht in hoe uw klant uw producten en diensten beoordeelt en wat uw klant wenst, is de sleutel voor klanttevredenheid en klantloyaliteit. Door klantgericht te denken, maakt u het verschil met de concurrentie. Klanten kopen niet enkel een product of dienst, maar ook de ervaring. De customer experience is een belangrijke component om uw klant tevreden te houden en zo een langdurige relatie op te bouwen.

Maak de customer journey

In een workshop gaat u brainstormen via de customer journey methode. Zo ontstaan waardevolle inzichten om in te spelen op hetgeen de klant vraagt, verwacht, en hoopt. Deze ideeën kunnen omgezet worden in nieuwe en verbeterde diensten die waarde creëren voor de klant en voor het bedrijf. De workshop wordt kosteloos verzorgd door een innovatieadviseur en duurt ongeveer drie uur.

Neem contact op met ons en ontdek wat de customer journey methode voor uw onderneming kan betekenen.