Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
Relax Wellness CentrumBNP ParibasGeers OffsetVacature Tidi SolutionsStaterAdebaPort of GhentFlanders DCDe Zwarte DoosMatexi GroupDosschemillsAssumaxDBM BelgiumSEBECO INNOVATIEFICFAZ Sint-BlasiusDe JaegerVeGHOUgentUnizoCreaxUniversal CommunicationSERR Gent Rondom GentVacatureInterpassBelfiusVlerick SchoolInventisT-GroepESFAscentoAuxifinaStadsbestuur LommelPartena Ziekenfonds en PartnersDezign CrewBW BouchoutInduverBelrom Furniture- FrentlifeOdthFlanders SynergyKrefimaISSTeituPeers2PeersQ-ListMy Kingdom For a HorseEurotuinAVSCentrum voor OndernemenInnovatiecentrumAB MauriREFIBOBoerenbond,ThuishulpSocrefosRace Productions - Ridley BikesVOV Lerend netwerkBIVVSoficoAssumaxOpen bedrijvendagLuminusErgoteamX-straSERV Stichting Innovatie & ArbeidBelgacomIBBTSVKINGAGXAttentDe Buck TravelStad GentAtlantisVan RoeyPolarisation groupAttentiaJob & CoVoka Hemkes Consultancy4InstanceVokshaardSD WorxKluwerRyhoveRyhoveBerenschotCocom groupInvertoCommunicatielabbaogroup

SEBECO INNOVATIEF

  • Kennispartners
Geplaatst op maandag 23 april 2012

Gaat u aan de slag met het ‘nieuwe werken’ en ‘werken 3.0’?
Welke voorbeelden inspireren u opdat de menselijke factor in uw organisatie beter  ingezet wordt?
Welke tools voor het beter benutten van het menselijk potentieel werken voor u in de praktijk?

 Bij SEBECO INNOVATIEF staan ‘customer experience en conversation management’ centraal. SEBECO INNOVATIEF begeleidt deze organisatietrajecten van kennisbedrijven waardoor zij zich succesvol leren aanpassen en verder kunnen groeien om duurzame interne en externe klanttevredenheid te behalen. Om dit te realiseren baseert SEBECO INNOVATIEF zich op de voorwaarden van sociale innovatie die gebouwd zijn op principes van de sociotechniek.
SEBECO INNOVATIEF maakt u als bedrijf bewust dat:

  • innovatie nodig is om als onderneming competitief te zijn en te blijven bestaan op een duurzame economische en sociale manier;
  • de wisselwerking tussen breed inzetbare kenniswerkers en kwaliteits- en productiviteitsstijgingen de resultante is van uw sociaal innovatievermogen;
  • slimmer werken, horizontaal managen en flexibeler organiseren nodig zijn, zodat technologische innovaties beter renderen;
  • concentratie op de overdracht en toepassing van vaardigheden en breed toepasbare kennis zowel uw kenniswerkers als uw organisatie verder helpt ontwikkelen;
  • kennistoepassing en passie voor innovatie het innovatiesucces bevordert.

U moet als organisatie beseffen dat uw eigen onderneming nog veel potentieel heeft om te groeien en dat u de kracht van sociale innovatie kunt inzetten als competitief voordeel.

Daarom leert SEBECO INNOVATIEF u als bedrijf:

  • de ‘slimme’ dialoog’ met de klant aan te gaan;
  • zich te focussen op de ervaring en de beleving van de interne en externe klant;
  • zich af te vragen wat er kan verbeteren om de waarde voor de interne en externe klant te verhogen;
  • het traject te ontdekken van inspiratie, experiment en kennisdeling met de optimale interne en externe klant als bindende factor;
  • de hefbomen van slimmer werken, flexibeler organiseren en horizontaal managen te installeren;
  • de voorwaarden en mogelijkheden te ontdekken om de juiste ‘slimme’ kennis en informatie tussen de kenniswerkers over te dragen en te delen;
  • het samenspel te organiseren tussen efficiënte arbeid en plezierig zinvol werk;
  • veranderingen die nieuw zijn voor de organisatie te implementeren om zowel de kwaliteit van de arbeid als de kwaliteit van de organisatie te doen stijgen.

Bij SEBECO INNOVATIEF staan kennisdelen en -overdracht dan ook centraal om u als klant positief te blijven verbazen en de juiste doelstellingen te bereiken.

Met haar team van erkende en ervaren organisatie-experten helpt en coacht SEBECO INNOVATIEF uw kennisbedrijf om de wegen naar ‘slimmer’ werken, dialogeren, managen en organiseren te openen. Om dit traject begaanbaar te maken en te houden creëert SEBECO INNOVATIEF samen met bedrijven proeftuinen. Deze proeftuinaanpak verkent de aspecten van sociale innovatie en maakt dit praktisch toepasbaar. SEBECO INNOVATIEF garandeert het innovatiesucces van het traject en biedt 1-op-1-begeleidingen bij het installeren van diverse instrumenten (meer lezen over tools, klik dan hier) zoals lerende netwerken, innovatieaudits, business modelling, workshops en fluistermomenten. Deze instrumenten en tools faciliteren de hefbomen om verandering duurzaam te installeren.

Binnen SEBECO INNOVATIEF is het ‘slimme dialoog’ model ontwikkeld. De ‘slimme dialoog’ focust op het samenspel tussen de competentieontwikkeling van kenniswerkers en de structuren, systemen en de cultuur van uw kennisbedrijf. Op deze manier wordt er waarde gecreëerd bij elk contact waardoor kenniswerk plezierig en zinvol wordt. Het spreekt dan ook voor zich dat organisaties die dit ‘slimme dialoog’-model toepassen een hoger en duurzamer resultaat behalen. Meer lezen over de kracht van de ‘slimme dialoog’, klik dan hier. (link naar e-book)
SEBECO INNOVATIEF is

  • efqm 4 star gecertificeerd;
  • erkend dienstverlener van de kmo-portefeuille (opleiding DV.O104892-advies.A1088657-DVS108658);
  • erkend Flanders Synergy organisatieadviseur;
  • erkend kennispartner van Werken 3.0.

Contactgegevens en contactpersoon

Kerkstraat 106
9050 GENT
T +32 9 223 32 40
F +32 9 233 34 78
www.sebeco.com
info@sebeco.com
www.werkendriepuntnul.be
info@werkendriepuntnul.be

Ingrid Walry

chief executive officer en gecertificeerd organisatieadviseur
LinkedIn profiel