Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
AssumaxSERV Stichting Innovatie & ArbeidVacatureAZ Sint-BlasiusAttentiaDezign CrewBerenschotRyhoveKluwerVan RoeyTeituAGXCocom groupSVKbaogroupINGDBM BelgiumFlanders DCSERR Gent Rondom GentAuxifinaT-GroepBIVVRyhoveAdebaInventisAVSVokaBoerenbond,ThuishulpUniversal CommunicationEurotuin Tidi SolutionsSEBECO INNOVATIEFQ-ListInnovatiecentrumESFMatexi GroupVlerick SchoolRace Productions - Ridley BikesLuminusVacatureUnizoKrefima Hemkes ConsultancyGeers OffsetISSICFBelrom Furniture- FrentlifeAtlantisInduverCentrum voor OndernemenDe Buck TravelErgoteamVOV Lerend netwerkJob & CoAssumaxDosschemillsBW BouchoutSoficoOdthSD WorxOpen bedrijvendagPeers2PeersMy Kingdom For a HorseUgentStad GentStaterCreaxBelfiusBelgacomInvertoBNP ParibasIBBTAscentoX-straPort of GhentInterpassPolarisation groupAttentCommunicatielabSocrefosDe Zwarte DoosVokshaardFlanders SynergyRelax Wellness CentrumVeGHOREFIBOAB MauriDe JaegerStadsbestuur LommelPartena Ziekenfonds en Partners4Instance
Terug naar overzicht

Coachtalk

Tijdens de monitoring merkt de supportmedewerker dat de agent een “fout” maakt die dadelijk moet worden bijgestuurd. De supportmedewerker geeft uitleg op de werkvloer over de gemaakte fout en stuurt dadelijk bij.