Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
Relax Wellness CentrumDBM BelgiumAdebaX-straAVSSocrefosDezign CrewTeituUniversal CommunicationESFSERV Stichting Innovatie & ArbeidAttentErgoteambaogroupBW BouchoutAGXBoerenbond,ThuishulpIBBTCreaxInduverVeGHOVacatureBelgacomREFIBOAuxifinaEurotuinStadsbestuur LommelStad GentAZ Sint-BlasiusInvertoUnizoVan RoeySD WorxAttentiaRyhoveVacatureDe Zwarte DoosAtlantisFlanders SynergyPartena Ziekenfonds en PartnersLuminusJob & CoInventisAB MauriVlerick SchoolBNP ParibasSVKUgentPort of GhentDe Buck TravelVOV Lerend netwerk Tidi SolutionsMy Kingdom For a HorseVoka Hemkes ConsultancyAssumaxAscentoVokshaardT-GroepSoficoBIVVStaterDe JaegerAssumaxBelrom Furniture- FrentlifeOdthISSSERR Gent Rondom GentKluwerBerenschotRyhoveRace Productions - Ridley BikesICFINGPolarisation groupDosschemillsFlanders DCInterpassPeers2Peers4InstanceCentrum voor OndernemenSEBECO INNOVATIEFMatexi GroupGeers OffsetOpen bedrijvendagInnovatiecentrumQ-ListKrefimaBelfiusCommunicatielabCocom group
Terug naar overzicht

Coachtalk

Tijdens de monitoring merkt de supportmedewerker dat de agent een “fout” maakt die dadelijk moet worden bijgestuurd. De supportmedewerker geeft uitleg op de werkvloer over de gemaakte fout en stuurt dadelijk bij.