Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
AGXKrefimaDe JaegerQ-ListAZ Sint-BlasiusDezign CrewX-straFlanders SynergyICFAtlantisRelax Wellness CentrumINGSD WorxVacatureUniversal CommunicationUnizo Tidi SolutionsRyhoveBelgacomESF Hemkes ConsultancyInduverbaogroupT-GroepErgoteamAdebaDBM BelgiumVan RoeyCommunicatielabKluwerSEBECO INNOVATIEFUgentPartena Ziekenfonds en PartnersSERV Stichting Innovatie & ArbeidEurotuinREFIBODe Buck TravelLuminusAuxifinaCocom groupFlanders DCStaterPort of GhentBNP ParibasVokshaardMy Kingdom For a HorseSocrefosISSStad GentBelfiusRyhoveBIVVSoficoVOV Lerend netwerkCreaxBW BouchoutBerenschotVokaPeers2PeersDe Zwarte DoosAttentiaTeitu4InstanceIBBTInventisAB MauriAssumaxOdthOpen bedrijvendagInnovatiecentrumPolarisation groupSERR Gent Rondom GentSVKInterpassMatexi GroupGeers OffsetVeGHOBelrom Furniture- FrentlifeRace Productions - Ridley BikesAscentoStadsbestuur LommelJob & CoAVSAssumaxCentrum voor OndernemenDosschemillsInvertoVlerick SchoolBoerenbond,ThuishulpAttentVacature
Terug naar overzicht

Coachtalk

Tijdens de monitoring merkt de supportmedewerker dat de agent een “fout” maakt die dadelijk moet worden bijgestuurd. De supportmedewerker geeft uitleg op de werkvloer over de gemaakte fout en stuurt dadelijk bij.