Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
KluwerTeituStaterBNP ParibasAssumaxDezign CrewRyhoveAdebaBelgacomAB MauriAttentiaCocom groupVOV Lerend netwerkSD WorxSocrefosEurotuinUnizoCreaxAscentoSERR Gent Rondom GentVacatureBelrom Furniture- Frentlife Tidi SolutionsbaogroupRelax Wellness CentrumFlanders SynergyOpen bedrijvendagUniversal CommunicationInduverAtlantisESFVokaInventisPolarisation groupCentrum voor OndernemenInterpassMatexi Group4InstanceX-straErgoteam Hemkes ConsultancyBIVVKrefimaT-GroepDosschemillsPort of GhentInnovatiecentrumREFIBOSoficoAGXInvertoAVSDe Zwarte DoosINGISSGeers OffsetAssumaxBerenschotMy Kingdom For a HorseLuminusSVKIBBTCommunicatielabDe JaegerVan RoeyJob & CoStadsbestuur LommelDBM BelgiumSEBECO INNOVATIEFAttentBoerenbond,ThuishulpICFVeGHORyhoveStad GentBelfiusVlerick SchoolPartena Ziekenfonds en PartnersAZ Sint-BlasiusPeers2PeersOdthQ-ListVacatureAuxifinaDe Buck TravelSERV Stichting Innovatie & ArbeidRace Productions - Ridley BikesUgentBW BouchoutFlanders DCVokshaard
Terug naar overzicht

Coachtalk

Tijdens de monitoring merkt de supportmedewerker dat de agent een “fout” maakt die dadelijk moet worden bijgestuurd. De supportmedewerker geeft uitleg op de werkvloer over de gemaakte fout en stuurt dadelijk bij.