Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
ICFSocrefosMy Kingdom For a HorseSEBECO INNOVATIEFPartena Ziekenfonds en PartnersOdthBIVVbaogroup4InstanceAttentiaAscentoPolarisation groupBerenschotUnizoBelgacomAuxifinaRace Productions - Ridley BikesEurotuinBelfiusCentrum voor OndernemenStater Hemkes ConsultancyUniversal CommunicationSERV Stichting Innovatie & ArbeidFlanders DCAssumaxOpen bedrijvendagMatexi GroupBW BouchoutVacatureINGSoficoInduverStadsbestuur LommelSD WorxAttent Tidi SolutionsVacatureDe JaegerISSKluwerQ-ListCommunicatielabBNP ParibasGeers OffsetVan RoeyInnovatiecentrumAB MauriLuminusPeers2PeersCreaxX-straTeituESFDe Zwarte DoosAGXFlanders SynergyVeGHOSERR Gent Rondom GentInvertoRyhoveAtlantisJob & CoCocom groupAdebaDosschemillsPort of GhentUgentInventisDezign CrewAVSStad GentKrefimaErgoteamRelax Wellness CentrumVokaVOV Lerend netwerkInterpassDBM BelgiumT-GroepRyhoveDe Buck TravelBelrom Furniture- FrentlifeSVKVokshaardVlerick SchoolBoerenbond,ThuishulpAssumaxIBBTAZ Sint-BlasiusREFIBO

E-book ‘de kracht van de slimme dialoog’

Download De kracht van de slimme dialoog en zet uw organisatie op weg naar gestructureerd innoveren.

Wilt u als kennisbedrijf de kracht van de ‘slimme dialoog’ ontdekken? Wilt u de kunst van positieve en intelligente klantervaringen ontwikkelen? Met dit boek krijgt een rondleiding in de dynamiek en de bouwstenen van het klantproces in relatie met de kwaliteit van het werkproces en de talentontwikkeling als kenniswerker. Zo komt u te weten hoe u kenniswerkers productiever, stabieler en gelukkiger kan laten werken.

U leert het samenspel te organiseren tussen efficiëntere arbeid en plezierig, zinvol werk. Hierdoor beleven uw klanten enerzijds positievere ervaringen en ontwikkelen uw kenniswerkers anderzijds een hogere kwaliteitsbeleving van hun werk. Deze techniek leert u de voordelen ontdekken om de juiste kennis en informatie over te dragen en te delen. Zo bereikt u een hoger retentieniveau van zowel uw externe als interne klanten met duurzame en excellente resultaten tot gevolg.

In haar gedrevenheid om u en uw klanten hogere ‘klantervaringen’ te laten beleven, heeft Ingrid Walry een waardenmodel met het instrument ‘talentmeter’ bedacht. Met dit ‘slimme dialoog’-model leert zij organisaties vanuit elk contact extra toegevoegde waarde te creëren waardoor elk contact ‘slimme dialoog’-waarde krijgt en het kenniswerk plezierig en zinvol wordt. Zo ontdekt u de voordelen om uw klantendienst op veranderingen in houding en gedrag van interne en externe klanten te laten anticiperen. Enkel door uw interne en externe klanten positief te blijven verbazen, bereikt u de juiste doelstellingen, objectieven en streefcijfers. Uw resultaat is tweeledig. Extern bereikt u enerzijds tevreden klanten en realiseert u anderzijds een verhoogde klantretentie door een meer performante en efficiëntere klantendienst. Intern concretiseert u het strategisch competentiedenken en stimuleert u de betrokkenheid en de productiviteit van de kenniswerkers.

Het boek is een handleiding om van kennisbedrijven excellente en innovatieve organisaties te maken. Het gaat erom dat kenniswerkers met een beperkt set competenties uitstekende resultaten halen, zelfsturend leren werken, verandering positief leren ervaren en tegelijkertijd het beste uit zichzelf weten te halen.

Om het beste uit mensen te halen en buitengewone inzet te belonen, is de juiste sfeer en ambiance een basisvoorwaarde. Het heeft ook te maken met de focus op de fundamenteel menselijke waarde van het respectvol omgaan met elkaar. Door de talenten van kenniswerkers met een beperkte set competenties te helpen ontwikkelen, vergroten zij hun vermogen om de toekomst waarvan zij dromen waar te maken. Zij krijgen het gevoel iets tot stand te hebben gebracht, resultaten te boeken en ervaren het gevoel dat zij deel uitmaken van een echt en zelfsturend team. Mensen hebben immers de natuurlijke behoefte bij een groep te behoren en de juiste resultaten te behalen.

Pas wanneer persoonlijk engagement verder gaat dan tijd en energie en een gevoel ontstaat waarbij mensen boven zichzelf gaan uitstijgen, investeren mensen in een gemeenschappelijk project als een geïntegreerd geheel van hun menselijk bestaan.

Klaar voor het avontuur? Download dan hier het E-book.