Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
IBBTQ-ListESFAuxifinaUnizoBNP ParibasUgentRelax Wellness CentrumMy Kingdom For a HorseCentrum voor OndernemenKluwerDe JaegerBelrom Furniture- FrentlifeInventisAZ Sint-BlasiusSocrefosRace Productions - Ridley BikesX-straInvertoDBM BelgiumAdebaDe Zwarte DoosRyhoveVacaturePort of GhentInnovatiecentrumVokaSERV Stichting Innovatie & ArbeidISSStad GentOpen bedrijvendagDe Buck TravelAB Mauri4InstanceSERR Gent Rondom GentAssumaxSEBECO INNOVATIEFCommunicatielabStadsbestuur LommelbaogroupICFCreaxAttentVan RoeyGeers OffsetVacatureAssumaxOdthPolarisation groupFlanders DCJob & CoAtlantisVeGHOBIVVUniversal Communication Tidi SolutionsBelgacom Hemkes ConsultancyBW BouchoutBelfiusTeituAscentoBerenschotInduverEurotuinVokshaardREFIBOAGXErgoteamSVKVOV Lerend netwerkPeers2PeersMatexi GroupRyhoveDezign CrewVlerick SchoolStaterInterpassPartena Ziekenfonds en PartnersAttentiaSoficoINGFlanders SynergyLuminusSD WorxBoerenbond,ThuishulpAVST-GroepDosschemillsKrefimaCocom group
Terug naar overzicht

Coachtalk

Tijdens de monitoring merkt de supportmedewerker dat de agent een “fout” maakt die dadelijk moet worden bijgestuurd. De supportmedewerker geeft uitleg op de werkvloer over de gemaakte fout en stuurt dadelijk bij.