Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
Relax Wellness CentrumPartena Ziekenfonds en PartnersAB MauriREFIBObaogroupFlanders SynergyRyhoveAscentoGeers OffsetPort of GhentEurotuinUniversal CommunicationBelgacomX-straSVKVan RoeyKluwerBoerenbond,ThuishulpInnovatiecentrumJob & CoAdeba4InstanceAttentiaSD WorxAssumaxTeituSERR Gent Rondom GentInventisAtlantisIBBTRace Productions - Ridley BikesCentrum voor OndernemenDezign CrewOpen bedrijvendagVOV Lerend netwerkOdthInduverPolarisation groupStaterRyhoveSERV Stichting Innovatie & ArbeidVeGHOVacatureAZ Sint-BlasiusMy Kingdom For a HorseInvertoDe JaegerISSErgoteamUnizo Hemkes ConsultancyVokaVlerick School Tidi SolutionsVokshaardDe Zwarte DoosBNP ParibasBIVVUgentBelrom Furniture- FrentlifeBerenschotBelfiusFlanders DCKrefimaVacatureINGICFAttentBW BouchoutSoficoLuminusQ-ListDosschemillsT-GroepStadsbestuur LommelESFSEBECO INNOVATIEFCocom groupCommunicatielabDe Buck TravelAuxifinaMatexi GroupCreaxAssumaxSocrefosAVSInterpassDBM BelgiumStad GentAGXPeers2Peers
Terug naar overzicht

Coachtalk

Tijdens de monitoring merkt de supportmedewerker dat de agent een “fout” maakt die dadelijk moet worden bijgestuurd. De supportmedewerker geeft uitleg op de werkvloer over de gemaakte fout en stuurt dadelijk bij.