Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
Universal CommunicationT-GroepVlerick SchoolAttentInventisPolarisation groupBelrom Furniture- FrentlifeAGXAscentoAttentiaDBM BelgiumLuminusSocrefosCentrum voor OndernemenKrefimaRyhoveBelgacomStad GentPeers2PeersRyhoveCocom groupMatexi GroupBW BouchoutFlanders SynergyOdthIBBT4InstanceOpen bedrijvendagSVKSERR Gent Rondom GentDe JaegerInduverErgoteamDezign CrewAtlantis Hemkes ConsultancySoficoBoerenbond,ThuishulpAdebaAuxifinaSD WorxStaterVokaAssumaxInterpassDosschemillsVokshaardKluwerJob & CoRace Productions - Ridley BikesVan RoeyQ-ListVOV Lerend netwerkCreaxEurotuinInnovatiecentrumAB MauriSEBECO INNOVATIEFAVSESFDe Zwarte DoosBIVVISSVacaturebaogroupPort of GhentInvertoAssumaxUgentStadsbestuur LommelMy Kingdom For a HorseBelfiusPartena Ziekenfonds en Partners Tidi SolutionsVacatureX-straTeituICFINGUnizoVeGHODe Buck TravelBNP ParibasREFIBOAZ Sint-BlasiusBerenschotSERV Stichting Innovatie & ArbeidFlanders DCRelax Wellness CentrumGeers OffsetCommunicatielab
Terug naar overzicht

Coachtalk

Tijdens de monitoring merkt de supportmedewerker dat de agent een “fout” maakt die dadelijk moet worden bijgestuurd. De supportmedewerker geeft uitleg op de werkvloer over de gemaakte fout en stuurt dadelijk bij.