Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
4InstanceICFStaterBW BouchoutSEBECO INNOVATIEFBelfiusBelgacomVOV Lerend netwerkSoficoCreaxVlerick SchoolAuxifinaDBM BelgiumAB MauriLuminusDe JaegerVokaDezign CrewStadsbestuur LommelAttentBelrom Furniture- FrentlifeIBBTInterpassStad GentInventisMatexi GroupSocrefosVan RoeyEurotuinFlanders DCAssumaxAZ Sint-BlasiusBerenschotAtlantisInnovatiecentrumAscentoRyhoveDe Zwarte Doos Hemkes ConsultancySVKESFUgentErgoteamX-straDe Buck TravelAGXGeers OffsetJob & CoMy Kingdom For a HorseOpen bedrijvendagPeers2PeersBoerenbond,ThuishulpVokshaardUnizobaogroupVacatureAssumaxSERV Stichting Innovatie & ArbeidOdthPort of GhentAdebaInvertoCommunicatielabKluwerVacaturePartena Ziekenfonds en PartnersAVSREFIBOUniversal CommunicationSERR Gent Rondom GentTeituINGT-GroepKrefimaPolarisation groupInduverVeGHORyhoveBNP ParibasCentrum voor OndernemenSD WorxRace Productions - Ridley BikesFlanders Synergy Tidi SolutionsDosschemillsQ-ListCocom groupBIVVRelax Wellness CentrumAttentiaISS
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.