Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
RyhovePeers2PeersVan RoeyPolarisation groupStad GentAttentiaInterpassVOV Lerend netwerkDosschemills Tidi SolutionsBelgacomAtlantisPartena Ziekenfonds en PartnersAVSDe JaegerAGXREFIBOAssumaxInventisAssumaxStadsbestuur LommelAZ Sint-BlasiusAdebaSERR Gent Rondom GentBW BouchoutDe Zwarte DoosDe Buck TravelBelrom Furniture- FrentlifeKrefimaSERV Stichting Innovatie & ArbeidbaogroupVeGHOUgentTeituCreaxBoerenbond,ThuishulpAscentoBNP ParibasSocrefosAuxifinaRyhoveInvertoVlerick SchoolBelfius Hemkes ConsultancyAttentMy Kingdom For a HorseT-GroepBerenschotStaterPort of GhentVokaKluwerIBBTFlanders DCInduverSVKICFErgoteamBIVV4InstanceSD WorxJob & CoEurotuinSoficoOpen bedrijvendagOdthESFSEBECO INNOVATIEFCommunicatielabVacatureVokshaardRelax Wellness CentrumUniversal CommunicationFlanders SynergyUnizoDezign CrewGeers OffsetDBM BelgiumRace Productions - Ridley BikesCentrum voor OndernemenINGAB MauriInnovatiecentrumCocom groupX-straVacatureMatexi GroupQ-ListLuminusISS
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.