Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
AuxifinaRelax Wellness CentrumREFIBOMy Kingdom For a HorseVlerick SchoolPolarisation groupDBM BelgiumBerenschotUgentLuminusSEBECO INNOVATIEFVokaAZ Sint-BlasiusVokshaardSocrefosStadsbestuur LommelICFCentrum voor OndernemenInterpassKrefimaBelgacomISSAttentiaIBBTDe Zwarte DoosAttentAssumaxBNP ParibasDe Buck TravelCocom groupStaterPeers2PeersBelrom Furniture- FrentlifeSVKT-GroepUniversal Communication Tidi SolutionsStad GentBoerenbond,ThuishulpRyhoveAtlantisRace Productions - Ridley BikesEurotuinAVSInvertoDezign CrewDosschemillsbaogroupRyhoveSERV Stichting Innovatie & ArbeidVeGHOKluwerBIVVCreaxBelfiusCommunicatielabFlanders DCAB MauriVan RoeyAscentoSoficoErgoteamQ-List Hemkes ConsultancyMatexi GroupOdthBW BouchoutInnovatiecentrum4InstanceVOV Lerend netwerkAssumaxX-straTeituAGXINGESFFlanders SynergySERR Gent Rondom GentVacatureVacatureAdebaUnizoSD WorxDe JaegerPort of GhentInventisOpen bedrijvendagGeers OffsetJob & CoInduverPartena Ziekenfonds en Partners
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.