Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
VOV Lerend netwerkMatexi GroupINGAVSLuminusStad GentRyhove4InstanceBoerenbond,ThuishulpAttentVeGHOCentrum voor OndernemenAB MauriAttentiaFlanders DCPort of GhentAuxifinaAscentoBelgacomCocom groupREFIBOSVKTeituCreaxT-Groep Tidi SolutionsICFBelfiusQ-ListStadsbestuur LommelBelrom Furniture- FrentlifeUgentOpen bedrijvendagKluwerInvertoRace Productions - Ridley BikesBW BouchoutAssumaxInventisDe Buck TravelPartena Ziekenfonds en Partners Hemkes ConsultancyX-straAtlantisGeers OffsetInnovatiecentrumJob & CoEurotuinVan RoeyMy Kingdom For a HorseInduverUniversal CommunicationIBBTBerenschotUnizoSERV Stichting Innovatie & ArbeidSEBECO INNOVATIEFSD WorxAGXDe JaegerAssumaxSERR Gent Rondom GentDosschemillsVokaDe Zwarte DoosVacaturePeers2PeersFlanders SynergyDBM BelgiumInterpassAZ Sint-BlasiusDezign CrewPolarisation groupStaterVlerick SchoolRyhoveCommunicatielabVokshaardOdthSocrefosAdebaESFbaogroupErgoteamBNP ParibasISSSoficoBIVVKrefimaRelax Wellness CentrumVacature
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.