Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
Open bedrijvendagT-GroepPort of GhentAttentiaLuminus4InstanceVOV Lerend netwerkQ-ListSEBECO INNOVATIEFInduverAdebaCentrum voor OndernemenRace Productions - Ridley BikesSVKAscentoVacatureAGXPeers2PeersRyhoveFlanders SynergySocrefosVlerick SchoolPartena Ziekenfonds en Partners Tidi SolutionsJob & CoDezign Crew Hemkes ConsultancyCreaxFlanders DCSERR Gent Rondom GentBIVVBerenschotISSAuxifinaIBBTPolarisation groupDosschemillsAZ Sint-BlasiusErgoteamUgentInterpassVokaInnovatiecentrumKluwerDe Buck TravelSERV Stichting Innovatie & ArbeidVan RoeyUnizoSoficoRelax Wellness CentrumAtlantisBelgacomAVSBNP ParibasMatexi GroupStad GentBelfiusDe Zwarte DoosCocom groupBoerenbond,ThuishulpINGDe JaegerAttentOdthStaterBelrom Furniture- FrentlifeKrefimaDBM BelgiumAssumaxBW BouchoutVeGHOX-straUniversal CommunicationVokshaardREFIBOAB MauriAssumaxCommunicatielabRyhoveTeituInventisGeers OffsetStadsbestuur LommelSD WorxICFESFbaogroupVacatureInvertoEurotuinMy Kingdom For a Horse
Terug naar overzicht

Houding tegenover innovatie

Alle bedrijven nemen een bepaalde houding tegenover innovatie in. De mate waarin zij al dan niet aan innovatie doen kan bekeken worden door een aantal indicatoren, namelijk:

  • Opdrachten aannemen die verder gaan dan het huidige aanbod
  • Regelmatig nieuwe producten en diensten bedenken
  • Het verbeteren van het huidige assortiment
  • Experimenteren met nieuwe vormen van producten en diensten in de markt
  • Compleet nieuwe producten op de markt brengen
  • Regelmatig nieuwe verkoopkanalen gebruiken of het verbeteren van oude kanalen
  • Regelmatig nieuwe klanten in nieuwe markten benaderen
  • Verdiepen van bestaande klanten relaties
  • Kostenverlaging van interne processen speelt een belangrijke rol
  • Schaalvoordelen vergroten door intensivering van bestaande markten