Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
INGPartena Ziekenfonds en PartnersVlerick SchoolKluwerUnizoCocom groupEurotuinbaogroupCommunicatielabSVKAttentiaRelax Wellness CentrumBoerenbond,ThuishulpISSOdthSD WorxInnovatiecentrum Hemkes ConsultancyVokshaardDBM BelgiumBelrom Furniture- FrentlifeVeGHOLuminusAttentVacatureRyhoveSocrefosStaterAZ Sint-BlasiusBelgacomAB MauriT-GroepVacatureInduverJob & CoInvertoBW BouchoutMatexi GroupDe Buck TravelCentrum voor OndernemenBerenschotSoficoInterpassESFOpen bedrijvendagPeers2PeersRace Productions - Ridley BikesStadsbestuur LommelREFIBOBIVVAGXDosschemillsAVSGeers OffsetQ-ListErgoteamDezign CrewAtlantisVan RoeyBelfiusBNP ParibasVokaAdeba Tidi SolutionsUniversal CommunicationAuxifinaSERR Gent Rondom GentCreaxStad GentRyhovePort of GhentDe Zwarte DoosSERV Stichting Innovatie & ArbeidSEBECO INNOVATIEFVOV Lerend netwerk4InstanceInventisPolarisation groupX-straFlanders DCAssumaxTeituFlanders SynergyAssumaxICFMy Kingdom For a HorseUgentIBBTKrefimaAscentoDe Jaeger
Terug naar overzicht

Innovatieparadox

Uit onderzoek blijkt dat bedrijven veel kennis ontwikkelen. Het succes van innovatie wordt echter slechts voor 25% bepaald door R&D investeringen en voor 75% door factoren op het gebied van mens en organisatie. Volgens onderzoekers als prof. dr. H. W. Volberda zouden bedrijven meer moeten inzetten op organisatie- en managementvernieuwing.