Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
ESF4InstanceSocrefosStadsbestuur LommelAdebaX-straRyhoveJob & CoICFTeituKluwerOpen bedrijvendagMy Kingdom For a HorseFlanders SynergyUniversal CommunicationVOV Lerend netwerkLuminusKrefimaISSBelgacomAtlantisStaterSD WorxAB MauriUnizoSoficoInterpassVeGHOAGX Tidi SolutionsDezign CrewOdthREFIBOPolarisation groupRelax Wellness CentrumRace Productions - Ridley BikesUgentAuxifinaDe Buck TravelAttentiaCocom groupAttentSERV Stichting Innovatie & ArbeidRyhoveBelfiusPeers2PeersDe Zwarte DoosQ-List Hemkes ConsultancySERR Gent Rondom GentVacaturebaogroupInduverBoerenbond,ThuishulpBelrom Furniture- FrentlifeEurotuinCommunicatielabBerenschotDosschemillsBW BouchoutSVKDBM BelgiumSEBECO INNOVATIEFT-GroepInventisVokshaardCentrum voor OndernemenInnovatiecentrumAssumaxAscentoGeers OffsetVlerick SchoolCreaxBNP ParibasAssumaxErgoteamVan RoeyMatexi GroupDe JaegerVokaVacatureBIVVINGStad GentInvertoPort of GhentFlanders DCPartena Ziekenfonds en PartnersAVSAZ Sint-BlasiusIBBT
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.