Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
Universal CommunicationQ-ListbaogroupX-stra Hemkes ConsultancyInduverBelrom Furniture- FrentlifeDe JaegerT-GroepDezign CrewMy Kingdom For a HorseAttentiaInventisBIVVSVKDosschemillsRyhoveSD WorxBNP ParibasICFCommunicatielabINGAssumax4InstanceAdebaUgentAZ Sint-BlasiusGeers OffsetKrefimaSocrefosFlanders DCSERR Gent Rondom GentRyhoveVokaLuminusAGXAVSInvertoSERV Stichting Innovatie & ArbeidOdthOpen bedrijvendagSoficoFlanders SynergyAuxifinaAttentRace Productions - Ridley BikesEurotuinAB MauriInterpassCocom groupESFBelfius Tidi SolutionsBW BouchoutVOV Lerend netwerkKluwerPort of GhentStad GentBerenschotVlerick SchoolUnizoPartena Ziekenfonds en PartnersStaterDBM BelgiumMatexi GroupREFIBOTeituDe Zwarte DoosIBBTDe Buck TravelSEBECO INNOVATIEFAtlantisInnovatiecentrumVeGHOVan RoeyBoerenbond,ThuishulpCentrum voor OndernemenStadsbestuur LommelVacatureCreaxRelax Wellness CentrumErgoteamBelgacomISSJob & CoAssumaxAscentoPeers2PeersVacatureVokshaardPolarisation group
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.