Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
CreaxBelrom Furniture- FrentlifeGeers Offset Tidi SolutionsInvertoAscentoSERR Gent Rondom GentOdthUnizoTeituStadsbestuur LommelAtlantisInduverAdebaKluwerVOV Lerend netwerkDe JaegerAB MauriPort of GhentRelax Wellness CentrumSEBECO INNOVATIEFIBBTDe Buck TravelLuminusBerenschotRace Productions - Ridley BikesRyhoveAGXPartena Ziekenfonds en PartnersPeers2PeersSD WorxDezign CrewJob & CoSocrefosBNP ParibasAssumaxStaterSERV Stichting Innovatie & Arbeid4InstanceQ-ListBW BouchoutAttentiaVlerick SchoolVokshaardCocom groupAZ Sint-BlasiusbaogroupDosschemillsAssumaxSVKKrefimaAVSEurotuinSoficoPolarisation groupFlanders SynergyRyhoveESFREFIBOISSICFINGAuxifinaInterpassT-GroepDBM BelgiumInnovatiecentrumBelgacomUgentVokaMatexi GroupOpen bedrijvendagBIVVVacatureX-straFlanders DCAttentVacatureVeGHOBoerenbond,ThuishulpBelfiusDe Zwarte DoosInventisUniversal CommunicationCommunicatielabVan RoeyCentrum voor Ondernemen Hemkes ConsultancyStad GentMy Kingdom For a HorseErgoteam
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.