Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
DBM BelgiumInterpassMatexi GroupINGDe Buck TravelFlanders SynergyDe Zwarte DoosSD WorxPeers2PeersGeers OffsetDezign CrewKluwerAVSSoficoUnizoQ-ListStadsbestuur LommelBNP ParibasT-GroepBelfiusErgoteamBoerenbond,ThuishulpCommunicatielabMy Kingdom For a HorseICFAtlantisAZ Sint-BlasiusBIVVAssumaxVacatureDe JaegerPartena Ziekenfonds en PartnersOdthRyhoveBelgacomVokaX-stra Tidi SolutionsBelrom Furniture- FrentlifeStad GentPolarisation groupRace Productions - Ridley BikesUniversal CommunicationInventisISSAdebaCreaxSERV Stichting Innovatie & ArbeidRelax Wellness CentrumKrefimaVokshaardInduverAB Mauri4InstancePort of GhentLuminusBerenschotVOV Lerend netwerkUgentInvertoVacatureBW BouchoutDosschemillsVeGHO Hemkes ConsultancySERR Gent Rondom GentESFStaterbaogroupREFIBOAttentInnovatiecentrumIBBTAssumaxRyhoveAttentiaSocrefosTeituCentrum voor OndernemenSEBECO INNOVATIEFVlerick SchoolSVKFlanders DCOpen bedrijvendagAscentoJob & CoAGXEurotuinVan RoeyAuxifinaCocom group
Terug naar overzicht

CRM data

Customer relationship management ofwel klantrelatiebeheer,  is een werkwijze evenals een technologie waarbij het optimaliseren van alle contacten met de klant centraal staat en er wordt getracht elke klant een individuele waardepropositie aan te bieden gebaseerd op zijn of haar wensen. De CRM data zijn klantengegevens die uit de CRM Database kunnen gehaald worden.