Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
Relax Wellness CentrumMatexi GroupAtlantisSVKInduverErgoteamPolarisation groupRace Productions - Ridley BikesGeers OffsetX-straBIVVAVSAdebaDe Zwarte DoosEurotuinBelgacomAscentoCentrum voor OndernemenInnovatiecentrum Tidi SolutionsINGBerenschotDe Jaeger4InstanceISSUgentSoficoDosschemillsTeituSocrefosDe Buck TravelbaogroupUniversal CommunicationBoerenbond,ThuishulpESFVan RoeyLuminusCommunicatielabAttentREFIBOPartena Ziekenfonds en PartnersVacatureFlanders SynergyBW BouchoutInterpassRyhoveAttentiaAGXBelrom Furniture- FrentlifeStadsbestuur LommelCocom groupSERV Stichting Innovatie & ArbeidDBM BelgiumQ-ListVokaDezign CrewSEBECO INNOVATIEFKluwerSERR Gent Rondom GentAssumaxUnizoVeGHOPeers2PeersStad GentStaterICFCreaxVlerick SchoolAuxifinaRyhoveMy Kingdom For a HorseVOV Lerend netwerkBNP ParibasOdthVacatureJob & CoInvertoVokshaardFlanders DCBelfiusOpen bedrijvendagPort of GhentInventisIBBTKrefima Hemkes ConsultancySD WorxAB MauriAssumaxAZ Sint-BlasiusT-Groep
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.