Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
RyhoveStad GentAssumaxBerenschotDe Zwarte DoosVacatureBW BouchoutBelrom Furniture- FrentlifeQ-ListIBBTCommunicatielabDe Buck TravelTeituEurotuinVokshaardDBM BelgiumInvertoBelfiusRelax Wellness CentrumCreaxDosschemillsINGInventisRyhoveBoerenbond,Thuishulp Tidi SolutionsESFFlanders SynergyAssumaxInduverStadsbestuur LommelICFInterpassAttentAuxifinaDezign CrewPolarisation groupISSKrefimaAscentoPartena Ziekenfonds en PartnersVokaUniversal CommunicationUgentREFIBOMy Kingdom For a HorseVOV Lerend netwerkSD WorxSoficoSERR Gent Rondom GentX-straKluwerAB MauriSEBECO INNOVATIEFSERV Stichting Innovatie & ArbeidOpen bedrijvendagAttentiaStaterLuminusInnovatiecentrumUnizoBNP ParibasFlanders DCJob & CoOdthBelgacomSVKSocrefos4InstanceRace Productions - Ridley BikesBIVVAZ Sint-BlasiusbaogroupAVSCocom groupCentrum voor Ondernemen Hemkes ConsultancyT-GroepGeers OffsetVacatureDe JaegerAGXPeers2PeersAdebaVlerick SchoolVan RoeyPort of GhentMatexi GroupVeGHOErgoteamAtlantis
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.