Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
KluwerBIVVX-straQ-ListVOV Lerend netwerkBelfiusAVSSEBECO INNOVATIEFBW BouchoutInvertoSVKCommunicatielabKrefimaDe Buck TravelAssumaxRyhoveAuxifina4InstancePort of GhentGeers OffsetAtlantisICFCocom groupPolarisation groupAB MauriInventisINGDezign CrewVan RoeyMy Kingdom For a Horse Tidi SolutionsStaterBNP ParibasAscentoBelgacomESFStadsbestuur LommelRyhoveVokaBelrom Furniture- FrentlifeSocrefosErgoteamUgentJob & CoREFIBODBM BelgiumTeituBerenschotMatexi GroupOdthRelax Wellness CentrumRace Productions - Ridley BikesSD WorxAZ Sint-BlasiusPeers2PeersbaogroupDe JaegerOpen bedrijvendagFlanders SynergyBoerenbond,ThuishulpFlanders DCAdebaPartena Ziekenfonds en PartnersAGXUniversal CommunicationVeGHOAttentiaAttentSERR Gent Rondom GentUnizoIBBTCreaxVlerick SchoolEurotuinVacatureDosschemillsT-GroepAssumaxVokshaardSERV Stichting Innovatie & ArbeidInterpassInduverSoficoCentrum voor OndernemenInnovatiecentrumVacatureISSDe Zwarte Doos Hemkes ConsultancyLuminusStad Gent
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.