Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
T-GroepInduverStaterTeituISSInventisPolarisation groupDBM BelgiumAttentiaVokshaardMatexi GroupBW BouchoutCentrum voor OndernemenOpen bedrijvendagSD WorxBelrom Furniture- FrentlifeSocrefosEurotuinUnizoVokaLuminusREFIBOFlanders SynergyInvertoQ-ListCocom groupSERV Stichting Innovatie & ArbeidPartena Ziekenfonds en PartnersErgoteam Hemkes ConsultancyAGXInterpassAZ Sint-BlasiusIBBTAuxifinaAssumaxKluwer4InstanceSEBECO INNOVATIEFDe Buck TravelAdebaInnovatiecentrumRelax Wellness CentrumBerenschotRyhoveESFAscentoSERR Gent Rondom GentICFSoficoX-straKrefimaStadsbestuur LommelDe Zwarte DoosPort of GhentCommunicatielabBNP ParibasVacatureRyhoveOdthBoerenbond,ThuishulpDe JaegerAtlantisPeers2Peers Tidi SolutionsVan RoeybaogroupBelgacomJob & CoUniversal CommunicationBelfiusAVSFlanders DCSVKVacatureVlerick SchoolUgentMy Kingdom For a HorseVOV Lerend netwerkStad GentBIVVAssumaxDezign CrewAttentRace Productions - Ridley BikesVeGHOINGGeers OffsetCreaxDosschemillsAB Mauri
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.