Ontdek

uw sociaal innovatievermogen en overwin de crisis
0800/88250Schrijf u in
Deelnemende organisaties
Boerenbond,ThuishulpCreaxLuminusBW BouchoutBIVVIBBTKrefimaRelax Wellness CentrumJob & CoOdthOpen bedrijvendagAuxifinaVokshaardMatexi GroupInduverUnizoVacatureFlanders DCKluwerUniversal CommunicationDe JaegerSVK Tidi SolutionsErgoteamAtlantisPeers2PeersRyhoveDBM BelgiumX-straUgentInterpassBerenschotAttentREFIBOPartena Ziekenfonds en PartnersAssumaxGeers OffsetICFT-GroepAscentoAssumaxInnovatiecentrumPort of GhentCommunicatielabSERV Stichting Innovatie & ArbeidPolarisation groupStaterAB MauriVlerick SchoolAdeba Hemkes ConsultancyCentrum voor OndernemenBelrom Furniture- FrentlifeBelgacomAVSSERR Gent Rondom GentSocrefosMy Kingdom For a HorseESFDe Buck TravelSD WorxEurotuinDosschemillsBNP ParibasStad GentRyhoveRace Productions - Ridley BikesISSSEBECO INNOVATIEFCocom groupInventisINGFlanders SynergySoficoStadsbestuur LommelTeituAZ Sint-BlasiusVOV Lerend netwerkVan RoeyInvertoAGXbaogroup4InstanceVacatureQ-ListDezign CrewDe Zwarte DoosVeGHOAttentiaVokaBelfius
Terug naar overzicht

Customer equity

Een managementstrategie die gebaseerd is op de optimale toegevoegde waarde voor de klant. Door het nastreven van excellente kwaliteit in de dienstverlening naar de klant. Wat leidt tot een grotere tevredenheid bij de klant en helpt bouwen aan een positief imago en een duurzame relatie tussen de klant en uw organisatie.